My kids at TV3 Parade-12th April 2009

So sempatla singgah jap tengahari kat TV3 Parade...
malas juga nak pergi...sebab hari ni...hubby demam pulak..
tapi iklan TV3 berulang-kali dok mempengaruhi my kids...
so kitaorg pun bawalah anakanda terchenta kat sini..
dapat parking betul2 depan Tv3...oklatu...jimat tenaga (dlm kilojoule)
pintu masuk..n penerangan event...

sajer nak amik gamba keta ni...

kat main stage...takde la ramai sangat tgh hari tu...
tapi cuaca panas terik...
so kitaorg masuk terus ke dlm sri pentas...

ada pertandingan menghias kek...
okla...tapi lebih kurang jer...kalau tgk sekali imbas...dieorg nii tak judge rasa sekali meh???

yang ni kek yang dibawa dari rumah...tapi tak banyakla penyertaan...

punyala susah nak bergambar ngan patrick...berhimpit2...anak I lagi 3 ntah mana..semua tak nak bergambo....maknya buat muka semperit..cute apa...hahaha

see...akid, afiq n yana...with the bolth and little chicken characters..
Anaqi..ntah mano??

comey jer tgk akid n bolt tu...punyala susah nak bergambo..sebab tempat die sempit...lepas tu ramai sangat manusia...aduhh...kalau TV3 boleh buat kat tempat yang gak luas dan lapang n teduh mesti syoknya..(banyak songeh la pula ya.. haha)..
So kitaorg gi tak sampai 30 minit terus chow balik..kesian kat hubby dia demam jangkit I la...dah diala housemate..roomate..coffeemate..mate2..cikgu math masa belajar pun ya juga...hahah...

Comments

osh said…
Akid buat muka sama cam Bolt... hahahaha...

Popular Posts