Anakku Hanyalah Pelari Simpanan...

Hari yang Anaqi begitu teruja sekali...bangun pagi tidak perlu dikejut..mandi pun cepat..selalunya bila pagi-pagi dia masuk bilik air...either dia tidur dalam bilik air tu ataupun berangan...tapi sebab hari ni dia ada acara lumba lari...semua masalah yang biasa I alami tidak lagi berlaku pagi ni....so nilah Stadium Mashushita di Shah Alam...First time ingat Anaqi silap sebut...rupanya memang ada wujud stadium ni Malaysia....hahah

Panas sangat cuaca..Yana dah bertukar kaler....balik tu dia demam..shian die
yang ni perbarisan dan persembahan rumah merah...best gak tengok bebudak buat..kreatif juga cikgu yang ngajorr
go..go green....persembahan lagu Aspalela...
go kuning...Anaqi's team..huishh kena support...walaupun dia tak masuk acara perbarisan...I zaman sekolah rumah kuning gak...
Ni acara lumba lari 30 meter...tapi dah sampai acara ni baru I tahu Anaqi tu pelari simpanan..ceh...penat mummy hang datang mai..demam pun..gagahkan jugak..huhu..takpelah tahun ni dibangku simpanan...tahun depan seterusnya pelari utama ok...hehe..sebab I dulu memang pelari rumah pasukan kuning..100m, 200m dan 4 x 100m....so ni kiranya kuah belum betul-betul tumpah atas nasi...sipi-sipi tepi pinggan...achehhh

Comments

ariz azali said…
patut la nampak cergas jer.
walaupun demam, still maintain.
atlet rupanya...
hahaah.....yo la ...

Popular Posts