Corat-coret Majlis Penyampaian Hadiah ABP 2008

So, first time menang hadiah ABP..tak sangka lah pulak hantar guna hubby 2 borang jer..tup-tup..diumumkan menang tempat keempat (utk week ke 2 rasanya)...so surat sampai last minute...hari sebelum majlis..tema: merah putih...tapi ada gak yang pakai merah jambu, merah hitam dsb..ikut tentatif program mula kul 3.00ptg..tapi akhirnya kul 4 juga mula...bersawang gak la I ngan Anaqi menunggu kat situ...ni gara-gara hujan turun dieorang terpaksa tukar venue dari taman ke lobby..korang bayangkan betapa sempit..dan teruk betul plan B dieorg tuh...

Tu...Anaqi gambar sambil memuncungkan mulutnya...lapar la mummy!...

I curik snap2 gambar NorKahiriah, Nabil dan Stacy..Tiga-tiga memang sporting n peramah..I jer malas nak amik gambar dgn celebriti...(I kan katak..dalam tumpurung silver hahaha)..

Que dan Linda...2 kali si Que teman si Linda gi "ladies" (sblm dan sesuadah terima hadiah)...huishh ko siap kira..dah I tercongok kat situ....duk peratila orang lalu-lalang..bosan-bosan main kira-kira...tapi dieorg agak romantikla...tangan tak pernah lepas...

mc utk event hari ni...Tini Tinot dan fara...gandingan kedua ni okla not bad...

Paling suke dengan Aznil...sangat profesional....ada setengah artis dia lari-lari bila orang ajak bergambar...lain dengan Aznil siap dia pergi cari peminat...jumpa dan amik gambar..PA dia pun nampak bagus....Ya la yang undikan peminta..tak gituh...Abang Aznil tengah jeling kat Anaqi sebab I suruh die duk dekat sikit ngan Aznil tapi Anaqi tu tak nak...

Nabil...call Irma kot...Nabi over friendly lak pulak...jumpa siapa-siapa dia sapa dan siap borak cam kawan lama....

Ni lokasi buffet utk majlis tu...hmmm...

Makanannya walaupun tak banyak tapi sedap...I suke...ni jer yang I makan...bukan sebab on diet...tapi kalau buffet I memang kurang sikit berselera....makan pun nak cepat balik...

Disebabkan lobby Hotel Golden Horses sempit...tak semua pemenang boleh amik hadiah kat pentas...so after majlis kitaorang claim kat sini....ni la antara hadiah yang bakal dibawa pulang oleh pemenang2....hadiah I yang atas meja....secara keseluruhan agak kelam kabut dari mula dia hantar surat pemberitahuan sampai lah majlis tu berlangsung...as for me suke je...sebab dapat hadiah...hehehehe

Comments

osh said…
dapat la jugak adiah ciput... hahahaha
aini said…
Bestnya jumpa pak nil...
ariz azali said…
memang bertuah la.
ari tu upin n upin,
then, belia, pastu abp lak.
baca jampi serrpah apa eh?
ciputtt jer kan dedett...best kak ani pak nil sporting abis...jampi die senang jer rajin20x masuk contest...fuhhhh hahah

Popular Posts