Tangisan Yana Kerana Dua Batang Giginya

Huishhh...nak dijadikan cerita masa on the way balik Penang hari tu..adalah insiden dimana Akid tertolak botol minuman ketika Yana sedang minum (paham ke)...Akibat kejadian itu..hehe..ceceh..dua batang gigi hadapan Yana goyong dan mengeluarkan darah yang banyak...Gambar diatas tiada kelihatan darah kerana I sudah menglapnya beberapa kali...

Satu dah cabut...tinggal lagi satu...my hubby singgah 7 eleven..I pesan dengan dia belilah ubat sakit gigi..dia beli Slurperr...hanginnn I...hubby I kata ubat sakit gigi tu untuk gigi berlubung...yala tuh...husband I suruh si Yana sedut I slurpee tu...tak lama kemudian gigi Yana lagi satu tercabut..hmm...patutla slurpee ni tema dia.."the coolest drink in the earth"....sejuknya sampai tercabut gigi...

Moral of the story...kalau rasa sayang gigi jangan selalu minum slurpee....hahahah

Comments

ariz azali said…
sakit gigi?
boleh jer guna bunga cengkih...
memang mujarab. kat hospital pun dia
guna bunga cengkih. masa saya buat
tampal semntara, dia guna pati
bunga cengkih untuk hilangkan sakit.
cuba la try, tak der side effect punya..
wokehhh...next time kitaorg cuba...berapa banyak cengkih ehh??..

Popular Posts