@Barbie Party The Curve

Sabtu 13 jun 2009, I n Yana plus Afiq cenggeng join Barbie Party kat The Curve PJ..so event start kul 2pm, I cam biase la nyot-nyet nyot-nyet kul 2.35pm baru sampai..haha lagipun Yana, I tak registerpun untuk participate dalam Quest Talent..so menghadiri ke situ hanya untuk berparti saje ya ke ...nak goodie bag gak...hahaha

ni la tempatnya...ramai sangat orang kat situ..kebetulan Metrojaya ada buat sale pakaian dan barangan Barbie..wah wah duit dalam wallet tak seberapa boleh belanja lagi hahaha...

Yana..kat event...bersama goodie bag..

ni antara koleksi patung barbie yang terdapat kat situ..tapi sebenarnya banyak lagi..tak kuasa ehh nak amik semua gambar...

party ni die kasi cup cake...tapi manisnya yang amat...tak tertelan I ising die..Yana lansung tak nak jamah...

Antara acara pentas...kakak tu tengah nyanyi suara boleh tahan...lagu apa entah..

Yana pose sikit...sebelum balik kita bergambar dulu..I balik awal dalam kul 4pm dah chow..tak tunggu sampai habis..sebab Afiq dah meragam lagipun kitaorang penat sangat paginya tadi ada photoshot untuk iklan drypers..(ni nanti I story wokehh)

antara isi-isi didalam goodie bag..bestkan...wahhh..tak rugi pergi..maknya yang terlebih excited!

sempat gak I sambar sepasang baju barbie ni...less 70% so dapat lah dalam harga Rm23.90..okla..bagus betul cara perbelanjaan I yang boros..setengah bulan pun belum sampai..I dah kering hahaha....takpe lakiku ada..haha abang banker...hehehe

Comments

yatie chomeyl said…
bestnye isi perut dlm goodie bag tuh. btw, ayat last tu xleh blah.."abangku banker" ngeh3x...
haha...nak buat camne yatie...gajiku hanya duit untukku..gaji husbandku duitku jua...bolehke...haha
ariz azali said…
yana look like princess.
pandai dia posing.
hahahahah
like mother like daughter...haha..
ariz azali said…
la yana tu anak madam ker?
tipu jer lah tadi...
hahahahaha
jangan marah
ciss..berger...hahaha
Hermit said…
banyakla abang banker... baik panggey mesin ATM hahahah

Popular Posts