Afiq- antara Finalist Baby Cute Calender Ayam brand

act..amik gambar kat studio De'One..3 minggu yang lepas so hari ni I kiranya datang untuk mengambil album dan gambar yang dah siap....alang2 pergi kat situ ada Guardian Clearance..cam biasa menyinggah cuci2 mata sambil tangan ni mencapai satu dua barang..heheh (beli hadiah untuk cikgu e-in...cikgu Yana..dia nak berhenti akhir bulan ni)
so inilah album nya...tadaaaaa......

antara gabar afiq cengeng...ahahah..meragam masa tu..mana taknya I bawa pergi shooting time tidur die....
antara gambar dalam album...cute kan..si afiq cengeng (maknya yang perasan)..so ada dalam 23 keping..hmmmm..so ikutkan syaratnya peserta kena pakai baju yang dikhaskan so ada tiga jenis baju...baju lebah, mengtadak (hijau yang afiq pakai) dan buah pisang....uduh jer I tengok buah pisang tu hahaha....tapi kenapa mesti MENGTADAK...time tu I MAIN LANTAK jerlah..janji bereh..wakakaka..Si Afiq Cengeng yang banyak Cengkadak...boleh ke...(korang jangan tanya ye BM masa SPM I dapat berapa)...chow

yang tak suka costume pisang;

Comments

Hermit said…
hahahaha cik Fiq nampak gemokkk... but maybe sbb baju & angle awak snap pic kot...
mama zharfan said…
congrats for afiq being one of the finalists!! dah guarantee dpt hadiah kan? :)
cam copy paste wajah dedet die...

agaknya kot suzi..so far takde die inf suh amik hadiah :p
mama zharfan said…
eh...cute aper..tak kisahlah ikut muka saper pun ;) yg penting kuar dari perut mummy nyer hehehe

Popular Posts