Bila Akid mula nak mengajar Afiq membaca...

video

Bila I tengok video ni, rasa nak tergelak jer, si Akid mengajar si Afiq (adik membaca). Akid berusia 4 tahun, tak reti lagi membaca tapi...disebabkan keinginannya untuk bermain game boy yang ketika itu dikuasai sepenuhnya Afiq maka Akid mengambil inisiatif mengajar adiknya membaca...dengan harapan adik berminat untuk membaca dan menyerahkan game boy kepadanya (Akid)..Apakah kesudahannya...Adakah Afiq terpedaya dengan umpan membaca oleh Akid?...Ya Atau Tidak...Boleh sms jawapan anda ke mana-mana no. telefon yang anda suka...wahhhh...wakaka...komen kat bawah pun boleh...
p/s: sila abaikan keadaan sekeliling rumah yang bersepah, mural dinding yang indah hasil karya Akid Zulqarnain (artis tu)..
maknya yang tukang ajar anak orang,

Comments

Hermit said…
akid 'memancing' afiq ngan buku dengan niat dia dapat 'melarikan' nintendo bila adiknya tengah asyik... padahal dua2 bukan pandai main pun... tekan merapu2 hahahaha...
ariz azali said…
jadi beli nitendo tu untuk saper? untuk saper?

lucu la bila tgk adik dia
macam tak layan pun...
Hermit said…
ops.. game boy tu si anaqi yg punya... tgh tido so adik2 dia buat harta sendri la...
biaserla adik2 die...mem"pow" jer barang2 abang die...

Popular Posts