Kisah salah satu baju rayaku...

Lama dah...tak men"update"kan blog...terlalu sibuk bercuti raya....balik kampung hubby yang jauh nun kat Kelantan banyak perkara yang perlu dilaksanakan...berjalan-jalan satu Kelantan (haha ala-ala segala shopping complex I pergi)...ziarah menziarahi..yang ini penting terutama sekali nak merapatkan lagi silaturrahim sesama saudara...banyak sangat kenangan...tapi paling yang sedih..kain mak mertua beli kat Indonesia untuk I..tukang jahit tersilap buat dua-dua baju ...waaaaa...frust yang amat...nak modified dah tak boleh dah....nasib baik tahun ini berlebihan baju so adalah sepasang dua, tiga, empat pasang dan banyak lagi untuk raya...hahaha ...(ni tengah tensen mana lak gambar-gambar raya dalam kamera nak kena tanya hubby kat mana dia transfer..nanti bila dah jumpa I update pasal famili I beraya lak ya..).....

Comments

Hermit said…
apesal awak tak pakai kain batik Mama kasi saya tu??? pink lagi muahahahaha
kain batik ke kain pelikat...ceh
Hermit said…
tak macam kain pelikat pun.. tolonglah kalau nak suruh saya pakai.. uihhh

Popular Posts