Ater n Cza..adik iparku...wuhuu

Mak saya selalu pesan kat saya...nak anak ramai takleh malas...kena bangun pagi...tidur kena pastikan itu...ini...oooo...haha...saya iya'iya'kan ajer...anak ramai ke anak sikit...tapi kalau dah malas...malas gak...haha...saya ni rajin gak kata husband saya tapi tak serajin mak die...adoii..tapi mak mertua saya memang rajin...uishhh...pergilah rumah saper2...rumah anak die ...rumah mak die...tak berhenti buat kerja...contohnya...datang rumah saya kul 5 pagi dah bangun...siap cuci baju...siap buat breakfast...saya bangun kul 6 pagi baru terhegeh-hegeh nak sembahyang...kalau si Afiq cenggeng tu meragam abislah...saya hanya boleh sembahyang..selebihnya pangku dan layan die nak apa pepagi buta...tapi gambar dibawah bukanlah gambar mak mertua saya...saje nak share ngan adik iparku yang paling rapat sejak kitaorang belum kahwin lagi...kira time berchenta dah kenal la...nasib baik kahwin..kalau tak tinggal kenanganlah belako yo.. ni adalah Humaira...anak Ater n Cza...anak pertama dieorang...memandang fobia masa mengandung dan bersalin..cza plan nak jauh sikit jarak anak...so kira kes merancang kaw kaw punya...anak die dah nak masuk 2 tahun...saiz body lebih besar dari Afiq cenggeng walaupun Afiq dah 2 tahun lebih...
Afiq cam biasa memang pemalu especially ngan sepupunya yang perempuan...setakat ni ada 2 sepupu pompuan yang hampir sebaya umur die...tapi I dah galakkan die jangan berchinta ngan sepupu...boring wehh besan dari kalangan sedara-mara...(long time punya planning hahaha)

ni lah Ater (dah berjanggut dah adik ipar I ni)..n cza...panjang cerita I ngan cza...ni kes masa sekolah cza kaki buli adik I (kat MRSM)...tapi bila dah kenal kitaorang memang jadi rapat...sekepala...bolehlah duk masak bersama2 kat dapur..gi shopping ke...rasanya tak lama lagi anniversary perkahwinan dieorang...so selamat hari ulangtahun perkahwinan in advance...buat Cza..weh kata nak anak 5 orang...cepat2 sikit..hehe...akak ko dah nak tutup kilang dah...hahaha
Ater n Cza..adik iparku...wuhuu Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on November 03, 2009 Rating: 5

2 comments:

  1. mana kilang tutup??? manager kilang takde cakap apa2 pun... hahahaha

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.