Handphone free lagi...hooray

Semalam miss Gevene dari Unilever call...suh datang amik hadiah kebetulan hari ni cuti I ngan Anaqi pergilah ofis Unilever kat Menara TM...
So inilah hadiahnya menang dari Sunsilk Impian (first prize)..ni kali ketiga I menang HP...since hp yang I guna sekarang dah tak berapa menawan rasanya masa pun sangat sesuailah I nak bertukar ke baru...alhamdulillah rezeki I untuk bulan ni...huhu

ni lak takde kena mengena ngan atas..rezeki anak I...dapat third prize mix n match anjuran KFC..dapat voucher KFC RM50, MPH RM100 dan Toy R'Us RM50...okla....
yahooo..nak bercuti dengan gembira....

Comments

mama zharfan said…
bestnyer menang hp...i tak pernah menang hp lg so far...huhuhu
selamat bercuti!! hadiah kfc tu pun best gak!!! murah rezeki u ayu!!
Tidiey said…
tahniah ayu....wah..asyik menang je...?hmmm...tahniah lagi sbb pic ayu tersiar kat majalah eh1 bulan december.dpt produk jakel katanya...mesti kain tu digunakan buat baju raya haji kan...?hmmmm...
suzie- alhamdulillah kebetulan hp yang I guna dah tak berapa cun dah...huhu sesuai masa untuk menukarkannya...voucher mph n kfc dah selamat digunakan...tinggal toy'rus jer...u pun apa kurangnya sz...heheh...lagi mantap dariI sebenarnya...hehe anyway congrats atas kemenangan lately ni ya...

Dee- lama tak dengar cerita....heheh...cantik kain jakel tu dee tapi sesuai buatkahwin atau bertunang...dee tak menulis lagi ke??

Popular Posts