Makan @ Sate Kajang Hj Shamsuri

bersempena ngan sepupu dedet sefamili dari Penang mai....n begitu sibuklah abang Man (sepupu dedet) nak makan sate Kajang...kami pun bawalah orang Penang yang mai dari jauh tu pekena ngan sate..walaupun bukan di kajang tapi di Uptown...sama jer rasanya maklumlah cawangan sate kajang Haji Shamsuri yang sama di kajang

ramai bebenor sampai kena cantum 3 meja....panjang berbaris..puak kami yang paling riuh dan kecoh kat dalam Restoran pada malam tu...
masing-masing duk khusyuk menghadap makanan...sate ayam 60sen secucuk..sate rusa Rm1.30 secucuk..nasi goreng kampung - boleh tahan sedap rasanya...harganya RM3.50, mee goreng pun not bad....RM3.50....dan lain-lain bukan main banyak order makanan malam tu...so untuk malam tu sahaja habis RM83.50....tapi memang meriah makan pada malam tu...cam tak larat bawa perut masing-masing lepas makan..hahahah


Comments

BestBro said…
Haji Shamsuri ker Haji Samuri?

Dari 10 kali pegi, 7 kali dapat sate sejuk. Kedai ni dah kena blacklist dah ngan aku.
hahaha...samuri kot...hahaha main tibai jer buh nama...thanks bro tolong betulkan...

perasan jugak sate bila sampai cam suam-suam...kureng sikitlah....

wah 10 kali pergi ya....peminat sate tegar ni...huhu
Hermit said…
yo bro... ngko tu memang dah banyak mem-blacklist-kan kedai... hehehehe... :P
BestBro said…
MyBro: Mana tak nyer bro. Dia cuma panaskan semula jer sate yang dia nak bagi kita makan. Dia ingat yang nak makan sate tu lembu ke? Kalo lembu boleh la kasi sate sejuk2.

Ayu: Bukan 10 kali dalam masa dekat2. 10 kali dalam masa dekat 10 tahun. Hehehe. Kira lebih kurang setahun sekali jer. Sebenarnya dah lama dah blacklist kedai jahanam ni. Tapi kekadang tu pegi jugak sebab mengikutkan orang yang teringin nak merasa.

Popular Posts