Warehouse Sale- Lion Southern

Wah tengok apa I borong masa Warehouse Sale Lion Southern kat Bangunan Siti Hasmah TTDI. Tidaklah seramai mana orang..tapi setiap orang borong berkotak-kotak...jenuh jugalah beratur panjang...

Sabun Dobi 1300ml 2-RM15

Refil untuk sabun TOP - 2 untuk RM13
Softener- 2 paket RM7

Ubat gigi KODOMO 4 kotak RM5
sabun basuh dobi 6 buku harganya RM4

ni lak free gift...huhu...
memang murah dan berbaloi...cuma I tak adalah beli banyak-banyak...untuk stok 2 bulan jer...tapi ramai yang beli berkotak-kotak..sungguhlah dasyat...mungkin ada yang nak jual balik kot...tak pun untuk pakai setahun....

Comments

smagatnye mdm bershopping!!hebat2=)
saya memang sentiasa bersemangat bila bab bershopping ni...abg banker sentiasa di sisi...hahaha
copy image sabun top tu yea

Popular Posts