Ayam Panggang Nara Tomyam

Entah betul ke tak...tapi takdelah tahu nama kedainya....dekat kawasan Bukit Angkasa..dekat-dekat jugaklah dengan Angkasapuri...huishhh...kalau salah tolong betulkan ya..sebetulnya baru sekali jer sampai kat Restoran tu...huhu...kebetulan Kak Yah dan Kak Rose ajak makan kat situ...meraikan keseronokan Kak Yah setelah shopping sakan kat Correlle, Pyrex Warehouse Sale...hahaha (nasib baik I tak ikut pergi Sale...klu tak ada gak I angkut pinggan mangkuk yang tak perlunya I membeli huhu)
Ayam golel aka panggang yang memang kaw-kaw rasanya...makan panas-panas...rasanya kalah ayam Ayamas...
tomyam campur...memang sedap rasanya bak kata Kak Rose dan Kak Yah seperti tom yam kat Kelantan manis2 masam gitu...sekali sauk jumpa ketam, lala, udang dan ayam...

Kak Rose dan my kids menambah nasi...tak puas tu...bak kata Kak Rose beras siam ni...cap arnab ke kambing ke Kak Rose...hahah..I ni spesis makan sikit so takdelah menambah nasi duk meratah ayam bersama Kak Yah....lepas ni nak ajak cik Hubby pergi sekali itupun kalau die tak merajuk lagi....

Comments

Shifa said…
waa nampak sedapnye!!
lenkali ajak tau! heh..
Hermit said…
ceh.. memanglah merajuk... tapi bab makan no prob hahaha
shifa...boleh no hal...sedap ayam bakar die tau

hahah-merajuk lapar dad...
freda said…
ha..mmg mantap nara tuh...aku mbeso dgn ayam golek dia ler ms study kt um dolu2...skang g kl pon mjajar g situ sbb hubby aku pon suke ...
best kan freda...first time try tak mengecewakan...

hushh tiba-tiba teringat kat ayam tu...huhu

Popular Posts