Al-Fatihah buat Allahyarham Tengku Mohammed Onn

Tengku Mohammad Onn dalam kenangan
Gambar insan sorang sahabat..copy dari facebook
(halal dan maafkan ya)

Al-fatihah bekas pelajarku, Allahyarham Tengku Mohammed Onn yang telah kembali ke Rahmatullah pada pagi hari Sabtu 23 Jan 2010 kerana kemalangan jalanraya. Seorang pelajar yang baik, menyenangkan hati pensyarahnya dan sentiasa murah dengan senyuman. Kehilangannya amat dirasai oleh semua yang mengenalinya. Semoga beliau ditempatkan rohnya bersama orang-orang yang beriman dan dicucuri rahmat hendaknya.
Amin.

Comments

mFaiz said…
Salam madam. Found ur post sbb googling arwah's name, wanna search for sumthing...

Yup...Everyone luv him, n arwah mmg t'sgt murah dgn senyuman!
For sure kami akn alwys tbayang2kan arwah aftr this...Rase mcm br je lg borak2 n gelak tawe bsame~

Smoga arwah dtmptkan bsame hamba2Nya yg beriman n drahmati...Ameen

~our future convocation dah kureng sorang...~
Faiz...kami kat sini lagi lah sedih..lama dah tak jumpa ngan arwah...so mmg terasa sangat kehilangannya...masih terbayang wajah arwah memegang bendera ketika menang main bola wakil intechs satu masa dulu...

byk sangat kenangan manis dan baik arwah bersama lecturer yang lain...
mFaiz said…
intechs?

Yup...The time that we're in 2nd year in matric. Bagush la smua pun knangn2 baik n manis2...Alhamdulillah~

Kite yg msh hdup ni...Hnye mmpu bdoa aje lah. U all pun, dr CFS, klu ade ksempatan, try la skali ziarah kuarge arwah...Simpati sy mlihat parents + abg arwah :-/

Popular Posts