1Malaysia 1Halal di Masjid Negara Kuala Lumpur

Bersempena dengan Program 1Malaysia1Halal anjuran Jakim bermula 26-28 Feb 2010 bertempat di perkarangan Masjid Negara. I telah join 1Malaysia1Halal Facebook Fan untuk dapatkan penyertaan membeli beg RM1 untuk barangan RM100 disana. Dengan syarat kena invite kawan2 yang ada facebook sekurang2nya 5 orang untuk menjadi fan 1Malaysia1Halal. Ianya terhad untuk 188 ahli sahaja. Bersungguh I invite kengkawan dan alhamdulillah berjaya gak misi..I dapat n hubby pun dapat.
Sampai pukul 10 pagi lebih, panjangnya orang beratur nak amik peluang kempen 1Malaysia1Halal..nasib baik I register under facebook so terus ke kaunter untuk facebook "Dagang Halal.Net" hmm memang tak de orang...hehehe tak payah beratur panjang...

Tak pusing2 sangat sebab Anaqi sibuk nak ke toilet so my hubby kena settlekan anak-anak..I pulak kutip segala yang patut..dan ini hasilnya...dengan hanya membelanjakan RM2 (sebab nama I dan hubby)..dapat semua ni...best kan...lepas collect semua barang2 diatas dengan menggunakan kupon. Kitaorang terus bergegas ke Giant nak beli pampers lak.. (Drypers RM29.00, Mamypoko RM30.88, murahkan?)...sakan hari ni I berbelanja kat perkarangan Masjid Negara...RM2 jer abe, jimat2..esok dan lusa ada lagi, jom serbu semua!

1Malaysia 1Halal di Masjid Negara Kuala Lumpur Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on February 26, 2010 Rating: 5

7 comments:

  1. hasil tangkapan yg sungguh lumayan ;)

    ReplyDelete
  2. wow... dua ringgit je dapat semua tu?

    ReplyDelete
  3. ariz azali-sepantas kilat kehkeh

    mama zharfan- lumayan dan amat berpatutan

    kak pah- betul kak pah RM 2 ajer,,,tapi tak sure kupon tu terhad untuk berapa org...

    ReplyDelete
  4. Ayu : Alahhh i TAK DAPAT kupon. kupon dah habis (staff tu kata esok ader)jadi....tengoklah apa ada dalam beg i tuh....(nanti i buat posting. lewat sket la sebab semalam net down la plak)

    ReplyDelete
  5. hmm...tak pe ezz..dapat sesuatu dr takde....tapi u dapat jumpa rami selebriti best tu

    ReplyDelete
  6. Kebetulan jer tuh.....tapi takpelah Ayu. Maknenyer setakat tu jer lah rezeki i...syukur

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.