Balik KB terkandas dalam kesesakan yang teruk!

Bertolak selewat 4.30 petang ketika melepasi masuk tol Gombak...ni lah keadaannya...merangkak perjalanan..ala2 kalau berlari sendiri kat jalan sama laju dengan perjalanan dengan kereta kat lebuhraya Karak...Geram juga dengan beberapa kereta yang memotong di laluan kiri..dah lah bawak laju...hmm..tapi bila dieorang kena saman cam kesian lak..huhu
disebabkan kesesakan jalan yang teruk pihak lebuhraya karak membuka satu lorong di jalan bertentangan bagi mengurangkan masalah sesak dari terus berlaku...so ni lah gambar dalam terowong yang sepatutnya untuk laluan orang dari Kuatan ke KL...
Apa yang I perhatikan walaupun ramai kelihatan bangsa cina berpusu-pusu balik untuk menyambut Tahun Baru Cina (kbykan balik Bentong dan Raub) tapi lagi banyak bangsa Melayu yang balik sama..( terutama yang balik ke Pantai Timur-termasuklah I n famili hehehe)...Kebetulan cuti sekolah...balik kampung ler....(kes anak rindu nak tengok ayam kat kampung...sungguh bahagia apabila mendengar kokokan ayam di pagi-pagi buta)

Comments

BestBro said…
@Ayu,
Sian Ayu terpaksa jalan terkemut-kemut kerana jem. Apapun selamat hari raya cina buat Ayu sekeluarga (Melayu kan sambut semua perayaan).


@MyBro,
Ko jangan terlebih yamseng hari raya ni. Kang tak pasal ada yang kena tido luar rumah. Muakakakaka.
Hermit said…
yo bro... aku yamseng ngan 100plus je hehehe...

Popular Posts