Contest Hadiah Untuk Aina

Hadiah apa yang best boleh bagi kat Cik Aina ni ya....hmmm

Saya nak kasi Buku Memasak itu Mudah....tak kesahlah kalau Cik Aina ni dah terror memasak ke..belum ke...tapi...boleh buat rujukan bila-bila masa setelah berumah tangga....

dan juga lesung batu...klasik sikit...tahan karat kehkeh...kalau pinggan mangkuk rasanya ramai dah kasi...lagi satu lesung batu memang berat (tu yang mahal tu)...heheh....ni kalau kasi kena carik kotak yang begitu tebal dimensinya tak pun buh dalam beg kitar semua (tahan lasak sikit huhu)
Pastinya kalau saya berpeluang bagi hadiah kepada Cik Aina ni memang saya bagi seikhlas hati...
so rakan yang lain kalau ada buah fikiran yang lebih bernas tentang hadiah apa yang best untuk bagi kat Cik Aina kita ni..bolehler join sama. Untuk keterangan lanjut mengenai contest anjuran cik Aina ..blog klik banner kat bawah ya..


Buat Cik Aina selamat pengantin baru....selamat menempuh alam baru....moga kekal ke akhir hayatmu...amin...

Comments

Cik aiNa said…
lesung batu dan buku masakan...haa, elok sangat le tu. aina pn x terer masak sgt, kena rujuk2 buku memasak..hehe
berguna tu cik aina....:)

Popular Posts