Panda Jadian di Bukit Merah

Last week, kitorang satu family pergi bercuti kat Bukit Merah LakeTown Resort... Masa nak pergi ke Pulau Orang Utan terserempak dengan makhluk halus (a.k.a kenit)... heheheLorat g mana tu bro?... What in the name of tiger ? (read: Namo Rhima? - kato ore kelate)
Anaqi & Akid yg still tak sedar kehadiran makhluk halus yg menyusup masuk....

Saat menunggu bot untuk ke pulau.. sungguh penyabar... "Sabar separuh dari iman ek?"

Sungguh jinak & mesra sekali... sampaikan Anaqi boleh penyek2... oii oii!!

Saat di 'kidnap' oleh koboi pencen... (patutnya 'panda-nap' ek?)
Sesi suai-kenal ngan penduduk tempatan... "Yo bro, wassup???"

Slowly bertukar jadi manusia.... kiranya cam Otomen gaklah, cuma lampu merah tekde so takleh kelip2... gamaknya 'Panda-kid' menangis je kalau nak bertukar (I dunno u lah!)

Sungguh khusyuk melihat penduduk tempatan (i.e org utan) berposing... rasanya ada sekor nama Niki giler posing... wahahaha... Niki ke Nikit? sebijik!! dekat2 dah tu hahaha
Inilah dia Panda Jadian kat LakeTown... Malaysia takde BigFoot so Panda pun jadilah... hahahaha.... MAJULAH SUKAN UNTUK NEGARA!!!... The End.

Comments

mama zharfan said…
ayu...mana lagi pics...tak puas tgk!!! selain pegi pulau org utan, u buat apa lg aktiviti? masuk tak kat zoo dia? sunset cruise pegi tak? tak cuba mkn kat gerai kat luar resort tak? masa i pegi dulu, char kuey teow sgt sedap+murah!!
banyak suzz.. tak sempat nak buat posting...ni pun hubby yang I buat...sem 3 bukak nw so cam busy skit...best la suzz...kitaorg makan kat gerai kat luar tapi tak try lak...kuew tiaw..makan nasi campur, masak burung puyuh mmg murah...kitaorg pergi zoo (ecopark), skycycle, chairlift...nantilah I buat postinng pasal lake town resort...huhu

Popular Posts