Hari Kedua untuk Program Nestle, dapat jumpa Maya Karin

Ya..kami datang lagi ke Program Nestle di 1 Utama buat kali keduanya..memandangkan tiada aktiviti apa-apa yang dirancangkan so I bawa lah anak-anak (kebetulan hubby akan bz tengok F1 pada sebelah petang)
Dah duduk kat event dari kul 11 pagi sampai petangkan..macam-macam aktiviti yang kitaorang join..penat sungguh!..

Antaranya coloring contest Akid dan Yana join untuk kategori 6-8 tahun..Untuk Mat Kool Coloring Contest Yana dapat nombor 3...huhu first time dapat place dalam coloring contest..

Anaqi dapat hadiah saguhati...oklah kan...

Paling best bila kemunculan Maya Karin pada pukul 3 petang..slim dan cantik orangnya..

So sempatlah I amik gambar Yana dan Anaqi bersama Maya Karin..Sweetkan..:)

Ada gak buat aktiviti hias potato kat booth Mat Kool...

Yang ini hasil kerja Akid..huhu

Ini pulak Yana punya....:)..

Hasil duduk bersungguh kat 1 Utama hampir satu hari...hmmm
Membebel hubby I...hahaha..cam tak hengat nak balik umah kan...
Balik buat Pizza...makan anak-beranak bersungguh-sunguh kerana kelaparan...

Comments

mama zharfan said…
byk betul dpt goodies!! berbaloi2!!!! potato2 tu sgt cute!!!!!!
berbaloi gak suzz..cuma hubby I cam membebel "tak hengat nak balik umah dah"...hahah...Akid paling semangat hias potato tuh...
Hermit said…
huhu... seharian kat sana cam taknak balik... dah tahu diri tu memboyot buat org risau je... (sebenarnya raser pelik sebab umah sunyi sepi hahaha)

Popular Posts