Sikit2 Ajer...Hadiah dimenangi untuk minggu ini

Apapun alhamdulillah, sikit ke banyak ke, penyertaan secara suka-suka membuatkan bibirku tersenyum lebar... walaupun dalam hati menjeruk rasa dengan perangai anak muda (ahaks, boleh rujuk pada entri sebelum ini)... hari ni saya berjaya mengutipnya pada waktu makan tengahari..
hamper Revlon bernilai RM200.. cam dah kena agihkan kat adik2 saya ler... yang lama 2 set tak sentuh-sentuh lagi tuh..

voucher jaspal RM150, pas konsert Tokio (saper nak??), cd Tokio, perfume Playboy buat Dedet ahaks...

origin thingys...suke suke...
singlet eh...ahaks...esklusif ni..dari Melinda Ooi... (buat baju tido..seksi sikit hoho)

Pas masuk parti "50 most eligible bachelor" malam ni.. kat Zouk (saya mmg tak pergi tempat macam tu hmm..so burn jer), langganan Cleo selama 6 bulan free...wow weee

Barbie Fashionista....untuk Yana (daa)...

sandal IPanema..Gisele Bundchen..untuk saya.. :)

dan encik hubby menang tix sunway lagoon RM400... sangatlah best (ada gak prog ke sunway lagoon pada minggu cuti sekolah nanti)

rezeki untuk minggu ini...hepi hepi..


Comments

mama zharfan said…
suka tgk u murah rezeki menang mcm2!!! best best bagi tempias aura kat i sikit :) tix sunway tu best, voucher jaspal + sandal ipanema pun best banget!!
InternetBundle said…
5 Ways to Look Stylish on a Budget &
10 Great Reasons to Buy Second Hand Clothes
alhamdulillah suzz...rezeki last min akhir bulan...dapatlah gak merrasa..klu tunggu nak beli sendii entah bilalah..:)...bestnya dapat mc laren..berbaloi sungguh
Hermit said…
perfume.. tekiu2 :)

Popular Posts