Saya menjalani terapi hari ini..

Ya....terapi ini mampu mengubati "Mood" tak baik saya kepada Happy secara tiba-tiba..
Saya ke 1Utama untuk membuang masa sambil menunggu anak2 terchenta pulang dari sekolah. Macam tahu2 ajer kat 1 Utama ada buat clearance barangan Padini aka P&Co..
Semuanya dilelong dari RM6 hingga RM19. Tapi kebanyakan berharga RM6

Saya beli blouse plain RM6 dan seluar slack RM6

dan T-shirt ini RM6..

Jumlah shopping hari ini RM18...
Memang berbaloi-baloi...
jom lah shopping rasanya sampai hujung minggu ni..

p/s: Lokasi jualan ni kat sebelah Jusco bahagian groceries..

Saya berasa semangat selepas menjalani terapi shopping hari ini :)

Comments

mama zharfan said…
blouse plain tu nice!!
hehe rm6 jer tu suzz :p
wow!!
bestnya ada clearance kt padini..
huhuhu
SuMaiYaH said…
madamm
u are always lucky!
:D
ayaa alyy said…
hehe. ingat kn terapi ape lh td :P
suka blouse tu jugak :-)
adriey- jommmm shopping!

sumaiyah- ya ko?..hoho

ayaa- terapi terbaik ni..(tapi perabih duitler huhu)

ezz- warna tu jer masa I pergi td tapi patern mcm2
ruha said…
alamak, rugi x pergi
ruha..smpt lagi ni smpi hujung minggu ni
fuyooooo
murah bangat
ini barunamanya sale

Popular Posts