Kuih Sagu Gula Melaka

Pemanis mulut semasa berbuka untuk hidangan semalam...
Cuma saya tidak meletakkan santan sebagai kuah tetapi menggantikannya dengan susu cair IDEAL (yang memang ngam rasanya bila dicampur dengan gula melaka)...
sodap...sodap...

Comments

mama zharfan said…
fav me ni...tp kat cni tak de sagu :P
me dh try buat puding roti..hhehe jd ;) nanti me story kat blog ;)
suzz-..ouch takde sagu kat sana ya...hmmm...takpe balik msia boleh buat...wahhh...tak sabar nak baca posting puding roti u...:)
Em's Family said…
i suke ni.. tapi tak pernah try masak lagi.. tau beli je
amira- senang jer...rebus jer sagu tu sampai masak...lepas tu makan dgn air gula melaka + santan (tapi i lagi suka susu sejat IDEAL)
Wansteddy Tales said…
teringin nak buat sndiri. tp saya ni ada penyakit takut dapur! hahaha
kemma said…
minatnye dengan sagu gula melaka ni..boleh try ni:)
anne sara said…
Xde cara2 nk buat sagu ni ke..?
anne sara said…
Xde cara2 nk buat sagu ni ke..?
anne sara said…
Xde cara2 nk buat sagu ni ke..?