Jadi ahli Kedai Kek King's Confectionery, besar penjimatannya!


Pagi2 saya sudah terpacul di depan pintu kedai kek Seksyen 14...sebelum kul 9am..kedai dah bukak dah...sangatlah hepi sebab saya janji ngan Afiq nak beli kek coklat dan bawa ke sekolah dia (nak sambut belated besday plus jamuan hari raya :p )

Alang2 saya join jadi ahli ~RM20 setahun....mahal...agaknyalah sebab kalau 'jcard' renewal setahun baru RM5..banyak gak benefit lak...tapi bila saya belek harga kek dan roti untuk member Kedai King's...memang jauh beza...tersangatlah murah...memang berbaloi..terutama kalau anak ramai cam saya yang tiap2 tahun kena sambut 5 hari jadi anak, 2 hari jadi mak bapak..tu belum kek anniversary dan segala bagai...(memangnya selalu saya buat sendiri tapi hanya untuk makan kat umah, kalau untuk dibawa ofis atau sekolah saya beli~cam seganlah sikit sebab kek yang saya buat rupanya agak huduh hahaha). Selain itu kita dapat kupon dengan potongan diskaun macam2 lagi...boleh guna sampai tahun depan.
Ni kek untuk Afiq, harga asal RM55, saya beli RM34....oklah kan...

Kek sponge ni dari harga RM 4 plus jadi RM2.30, RM5 jadi RM3....

**kat sekolah Akid..
saya hantar 2 kek sponge kat sekolah Akid...
dan kek hari jadi merangkap raya ke sekolah afiq....
Jadi ahli Kedai Kek King's Confectionery, besar penjimatannya! Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on September 30, 2010 Rating: 5

6 comments:

  1. bagus tu jd member, dgn syarat semua kek beli kat situ ler :) me kdg2 beli gak kek secret recipe :)

    ReplyDelete
  2. suzz-...tuler dah kena jadi peminat kedai kek king...tapi roti tuna dia sangat sedap :)

    ReplyDelete
  3. wahh murah2, ai memang suka kek king nih, terutama kalau ade sales ari ahad ke sabtu hujung bulan x silap potongan harga die lebih kurang harga member tu ler, pas ni nak jadi member leh , leh geng ngan kak sekali hehe

    ReplyDelete
  4. ruha klu nak free jadi ahli...masuk contest pokka roha (air minuman)...rasanya 200 peserta akan dapat kad ahli king percuma.. :)..
    ruha grats ya mng tv samsung 32'

    ReplyDelete
  5. dh renew? better not.. kings skrg teruk.. harga smua naik.. discount 10% jer.. voucher kek 50% pun dh xde..

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.