Saman Seman Suman..Rilek Arrr

korang pernah check saman secara online tak??
adehhhh saya ada saman RM30...langgar lampu isyarat rasanya...pada 1/10/2010
selalu langgar warna kuning ke merah tak kena kali ni kena dah...
abihlah kena bebel ngan cik hubby lepas dia baca posting jujur saya ni..
boleh minta kurang tak...hehe
so pada yang lain nak check...boleh layari www.rilek.my
rilek a rilek a...lepas tu nampak nama ada saman :p

Comments

Mama Zharfan said…
ala, ciput jer tu ayu..me ada 2 saman tau, RM300 each...saman ekor yg lama2 daa..ntah bila nak byr...RM600 lump sum kan byk tu...adoyai
Em's Family said…
i dah check.. tak de saman, sangat kagum. hehehe
suzz- i dulu rajin byrkan saman hubby i..siap tulis srt appeal lagi...stp khamis kat jpj pj...

amira- huhu sangatlah jeles....
Hermit said…
wes Mi, langgar lampu merah mana leh RM30? RM300 mah... kalau RM30 maybe saman majlis bandaraya punya.. apa2 pun "i dunno u lah!"
hahaha...dia tulis RM30 ajer...heheheh

Popular Posts