Di Bangi Kopitiam Pada Petang Ahad

Petang Ahad...hujan renyai-renyai menyambut ketibaan kami di Bangi Kopitiam... Bangi Kopitiam ini tidaklah terletak di Bangi tetapi di Ampang Putra (cawangannya).. Jauh, ya memang jauh kalau nak diukur dengan jarak rumah saya yang terletaknya di PJ..
tetapi bagi melunaskan voucher RM50 yang saya dapat baru2 ini... so satu famili saya angkut untuk pergi makan tengahari free :)
Cantek dekorasi dalaman Bangi Kopitiam..banyak sangat barangan antik... cuns... anak2 saya semuanya kejakunan hendak bergambar dengan barangan antik yang jarang dijumpa... mana taknya, generasi sekarang apa yang mereka tahu cuma internet, PSP, robot gundam, hotwheels, maskot armor hero, sponge bob (ni feveret dedet) dan banyak ntah apa2 lagi...
Ni antara air yang diorder (takde dalam gambar air kosong~korang takkan herannya ngan air kosong yang berharaga RM0.80 hehehe)
Dried mee... goreng pon sodap walaupun tiada kelihatan secebispun haiwan didalam tapi rasanya sudah cukup kaw2...makan ngan telur goreng yang didatangkan sekali..licin Afiq makan..
Fish n chip set untuk Yana... yang mana segala sayuran berwarna hijau diserahkab secara rela tanpa paksaan kepada dedet terchenta... dan sesungguhnya dedet tidak pernah menolak segala rezeki yang datang ke pinggan :)
Chicken chop Akid...disebabkan cam banyak untuk perut kempis Akid dia nak share ngan Anaqi (anaqi order telur masak separuh 2 biji dan sebenar2nya Anaqi dah melantak 1 pinggan penuh nasi kat umah sebelum datang ke Kopitiam)
Nasi dagang makcik apa ntah namanya... korang boleh google kat Bangi Kopitiam...
standard jawapan dedet "takleh lawan nasi dagang mak saya"... huhu
sebab tu sampai sekarang saya tak pernah buat nasi dagang walaupun saya tahu cara nak membuatnya... sebab saya takut remark dari dedet seperti yang diatas..hahahaha
Masa kecil..ditimang2...busyuk2...dipeluk2...
Jadi pujaan seluruh isi keluarga...

*****
***
**
*
*
*

so yang sebelum ni bongsu dilupain... shian Afiq... ala2....kejam lah korang!!!
apapun Bangi Kopitiam Banyak Pilihan Sesuai Untuk Satu Famili Berposing Sakan Sebelum Makan..kahkah...
Di Bangi Kopitiam Pada Petang Ahad Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on November 29, 2010 Rating: 5

5 comments:

  1. bangi kopitiam ni byk dh outlet..kt setiawangsa ada 1 tp tk pernh try..tktau naper kurang nk singgah kalo kt kopitiam...kekkeke

    ReplyDelete
  2. suzz- :)

    amy- tu lah tgk kat website merata2 ada..kopitiam selalunya org nak try roti bakar dan kopi jer..singgah jgn tak singgah amy heheheh

    ReplyDelete
  3. Bangi Kopitiam kat bangi ne i ada jugak singgah sebab sederet dgn hospital azzaharah & annur. Selalu g sana bila amanaarief sakit.

    Aaahla yg kecik tue mungil betul!!

    ReplyDelete
  4. baby (mama amana & arief)- ok gakkan mknan kat situkan...

    :)

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.