Peter Pan the Musical Gala Premiere

Hari Jumaat Malam Sabtu, saya dan anak2 ke Sunway Lagoon untuk menonton Peter Pan the Musical. Saya mendapat 6 tix untuk menonton musical tersebut ehsan dari AMBP.
My kids bersama ikon sunway lagoon..paling penting itu itik biru huhu
Posing tak berapa ready kat depan pintu masuk Sunway Lagoon bersama Peter Pan...
Ni lak kat depan pintu masuk teater..sememeh jer muka memasing :)
Persembahan selama 60 minit.. .anak saya yang begitu tekun menontonnya untuk 45 minit pertama... yang selebihnya dah panas punggung heheh
Antara babak2 dalam musikal ini. Ada adegan terbang2 gitu...
Saya baru tahu kisah ni yang mana Peter Pan menyintai Wendy. Nampak sangat zaman kanak-kanak saya tak rajin membaca. Tapi persembahan keseluruhan not bad lah.. ada mesej. Dah sah filem musikal banyaklah nyanyian... Tarian pun boleh tahan hebat..pakaian.. ohhh no komen berdasarkan konsep cerita :p
Panorama malam di Sunway lagoon...cantekkkkk
Ending musikal tu ada dikeluarkan bubble (ala2 buih sabun)... Akid sungguh teruja melonjak2 nak letupkan bubble itu.. huhu
Dapat lagi 2 kupon ini sebelum balik dan saya nak kasi kat Ezz..
Komen peribadi dari saya~bagus juga kalau ditonton bersama keluarga. Buat anak2 selain daripada jalan cerita yang menghiburkan ianya juga membantu meningkatkan pemahaman mereka dalam penggunaan lontaran bahasa inggeris cara betul (untuk kes my kids lah)
Outing with kids really fun. Ohh Peter Pan (not that hot Peter Pon "Tak Bisakah") kehkeh
Peter Pan the Musical Gala Premiere Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on November 27, 2010 Rating: 5

5 comments:

  1. ooo best gak ek join AMBP..tak dak anak keciklah nak join

    ReplyDelete
  2. nampak cam best.. ralat la tak leh join sama.. sorry Mi, time schedule x cunla, clash ngan plant shutdown.. :(

    ReplyDelete
  3. i nak ajak hubby tengok sama la. Tapi tiket ni 1/2 price untuk tiket Dania. huhuhu..lagi la murah dak?

    ReplyDelete
  4. kak ina kl- takde ank pun takpe...rasanya saya dan berapa org blogger jer bw ank

    dedet- best la dad!

    ezz- murah nya..heheh have fun ya

    ReplyDelete
  5. bestnye dpt tix free...utk mama tisya tkde ke??heheheh..AMBP tu apa

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.