Saya Suka tapi Sakit Mata

Masa jejalan kat OU saya ternampak pameran costume ini. Antara pemenang untuk pereka muda anjuran sebuah IPTS dan agensi tempatan. Tak hengat dah..
Saya suka tengok SEBAB
1. warnanya meriah
2. pelbagai rekaan pelik
3. agak kreatif tak tercapai akalku
4. daring tapi cam tak sesuai dipakai ke majlis di negara kita. Tapi kalau berani boleh cuba :)
Saya sakit mata sebab terbelahnya pehh sampai boleh nampak spender

Saya sakit mata sebab belahan dada begitu menusuk jiwa

Saya sakit mata sebab kebanyakan manusia hari ini kemaruk dengan gaya secara tidak lansung kita jadi hamba fesyen ntah apa-apa..

saya sememangnya suka sangat soseh sesuatu subjektif, selektif serta suarakan sentimental statement. (12 S's huhu)
SSssSSsorrysss
Saya Suka tapi Sakit Mata Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on November 09, 2010 Rating: 5

3 comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.