Shopping Sakan Bila Guna Voucher

Saya, Yana, Afiq, Amani, Mak dan Mak Sha (adek terchenta)...ooo ramainya rombongan nak shopping guna voucher ehsan Mak Biq (barangan Soda dari Voir butik) dan Parkson (bos Mak kasi)...seronok betul...ala2 nak apa amik jer...tak yah tengok dalam wallet ada duit ke tidak..
Butik Voir kat OU memang besar..bajunya kalau brand Voir memang superb ada kelass....tapi dah kat voucher terang2 tulis utk barangan Soda ajer...huhu..pilihan tak banyak tapi bolehlah, pilih-pilih mana yang sesuai. Saya beli tak banyak 2 shirt (utk dedet dan Anaqi) dan shirt labuh utk saya (tapi bila pakai dah cam barut nangka, kelihatan jelas lemak2 kebuncitan perut~ saya pasang azam nak kempiskan perut so boleh pakai baju chantek yang free sebelum akhir tahun ini, ahaks). Saya belanja sikit jer..sebab Mak beli dress cantek (saya boleh pinjam nanti heheh).

Disebabkan Mak Sha dan Mak begitu bz keluar fitting room beberapa kali, saya dan Afiq duk layan gambar depan Voir cam orang "jakunis"..Nak gelak tengok body Afiq yang sasa dan berbulu (seksi awww)
leagi hencem dari abg sazali juara bina badan Malaysia :)
Am I hot enough??
Gigih tu YAna kat belakang tolong angkat adik dia...kehkeh
see..apa yang saya belanja...hehehe bersama ngan barang Mak Sha dan Mak..
juga tak lupa terima kasih ya Mak beli baju utk cucunya yang ramai (anak ambo semuanya) walaupun guna voucher..boleh gak pakai untuk raya haji...
p/s: Mak Biq ko tak nak donate voucher makanan dan Voir kat kakakmu yang gorjes ini lagi kah? Tangan dan hatiku sesungguhnya menunggu dengan hati suci dan terbuka..mUahhhh
Shopping Sakan Bila Guna Voucher Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on November 15, 2010 Rating: 5

3 comments:

  1. sgt best tu!!! voucher sama jer function dgn cash pun :)

    ReplyDelete
  2. tak kisah laa kena pakai soda je pun, at least voucher!! tak dak duit keluar

    ReplyDelete
  3. suzz- tu less tapi kena beli ngan ikut nilaian vou klu lebih kena tambah.. :)

    amira- soda pun sodap keh keh

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.