Terjunan Tiruk Gaya Bebas Asal Boleh

Wokeh setelah tiap2 minggu dari bulan 10 berjanji dengan anak nak bawa diaorang ke kolam renang. Akhirnya minggu ni sepetang di kolam renang Kelab Golf Perkhidmatan Awam (KGPA) bermula dari kul 4 petang dan balik kul 6 petang. Ala2 kalau Dedet pegi main golf boleh habis pusing 2 kali kot padang yang luas kat situ.

Meh layan aksi terjunan tiruk a.k.a gaya melampau bebas yang terbabas anak2 saya:-
Anaqi: Gaya bebas burung enggang Sarawak. Tengok aksi Anaqi terus teringat lagu "I believe I can fly".. :)
Yana: Gaya control gadis melayu pemalu. Ceh!
Afiq: Ultraman Mebius..teknik berjalan di atas air turut dipraktikkan..
Akid: Kebebasan itu milik saya! Paling suka tengok aksi Akid sebab dia suka buat pusingan sambil melompat, kreatif betul :p
Terjunan beregu..

wohoooo...splashhhhhhhhhhhhh
5 beradik kecuali Amani ajer yang takde swimming suit
(hint:Mak Biq dan Mak Sha)
So Amani kena pakai shirt dan skirt..hahaha
main air kejap jer. Air kolam tu sejuk beb!
Muka budak tak puas hati tengok abang dan kakak seronok sakan dalam kolam.
last2 Amani tidur dengan lenanya walaupun hanya dibaluti tuala.

Comments

Mama Zharfan said…
suka tgk pics anak2 happy2 mcm ni :)
anak2 u memang pandai swimming ker ayu
suzz- anak2 i takde sertai mana2 formal kelas swimming...diaorg ni mmg suka main air dan dedet ada gak ajar basic camne nak berenang :)
mama tisya said…
bestnye terjun tiruk...
mama tisya: terjun tiruk yang agak teruk keh keh :) suka tgk anak main air :)
Sumijelly said…
ala.....sonok tgk yg kecik tu....
terus tidur pas mandi....hehehe

Sumijelly.com
sumi-shian sbb dia takde swimming suit heheheh :)

Popular Posts