TV3 Kids Parade 2010

Saya dan famili ke TV3 Kids Parade di Bangunan Media Prima TV3. Kami sampai lewat dalam pukul 11 lebih. Kebanyakan aktiviti seperti Kids Parade, Coloring Contest dan banyak lagi dah selesai dijalankan. So pakat-pakat jalan-jalan cuci mata jerlah...
Hos untuk pagi itu Kak Maria dan Abang Bardz. Bercakap tak berhenti Kak Maria ni boleh tahan idea untuk melontarkan apa sahaja dari mulutnya itu. Penat eden dengar heheheh..

Jumpa dengan Mia...sangatlah comel tengok dari dekat. Tapi dapat ambil gambar dari jauh coz ramai betul peminat celik yang sangat pamos sekarang ini ..(kena berhimpit2)

Saya paling teruja persembahan dekorasi sempena dengan "Cake Day"

Hebat dan kreatif hasil dekorasi peserta menghias kek...
Wohooo tengok kek2 ni rasa sayang jer nak makan..

Ada kelas tengok dan belajar memdekorasi kek cawan..Kena bayar tapi tak sure berapa harga.
antara kek yang berjaya mencuri hati dan pandangan ku ini adalah...
tak sure lah apa cerita disebalik konsep..tapi sangat suka2 dengan warna-warni hiasan kek ini.

terang-terangan mengambarkan simboliknya TV3 dari dulu hingga kini...cantek!

yang ni cam ala cerita Buzz Kids kat TV2...heheheh

tapi saya paling suka yang ni.....hoho cam susah jer nak buat..elegan nampak gaya dekorasi kek yang dititipkan..

dan saya secara rasminya mendaftar sebagai ahli MyTV3. Dulu saya pernah daftar online tapi tak pernah dapat kad. So kali ni confirm jadi ahli..see saya dah ada kad ahli..Best ke jadi ahli MyTV3? Entahler tapi saya memang suka jadi ahli apa2 yang ada sediakan program, rebate dan paling best hadiah :p
TV3 Kids Parade 2010 Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on November 01, 2010 Rating: 5

2 comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.