Khurafat; Filem Seram Yang Mantap

Hari ni saya sekeluarga pergi layan cerita "Khurafat" kat Cathay Cineplexes. Sebetulnya saya dapat 8 tix Khurafat f.o.c dari tupai.com. Saya hanya guna 6 tix manakala lagi 2 akan diberikan pada Echot my sis :)
See yang paling excited si Afiq... yang lain cam penakut sikit tengok cerita seram.
Bagi saya Khurafat adalah antara filem terbaik arahan Shamsul Yusuf. Dikategori dalam genre seram dan memang dari awal cerita sampai ke akhirnya, banyak sangat bab suspen mengejut. HoHo. Paling best bila lihat reaksi Afiq yang tengok cerita cam takde perasaan, relax jer muka. Kalau Yana, Akid dan Anaqi banyaknya tutup muka dari menonton. Dan Dedet lak... ada satu scene terkeluar gak perkataan "WoW" terkezut eh?... Hahahahahahah.... tapi part ending cam saya sedey sikit, hmmm... nak tahu kenapa pegilah tengok ya!
Gila gigih si "Johan" ni mendukung mayat "Anna"...Overall rating 8.5/10. Antara cerita melayu yang tak rugi tengok kat panggung. Walaupun lakonan Shamsul ada gak sikit cam kayu tapi Oklah banyak improvement berbanding cerita yang pernah dilakonkannya dulu. Cuma lakonannya still tak leh lawan my Aaron Aziz... wohoho... jom jom layan Khurafat...

Khurafat; Filem Seram Yang Mantap Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on January 20, 2011 Rating: 5

6 comments:

  1. blom berpeluang lagi nk tgk,..but mmg bestlah this movie.dgrnya2

    ReplyDelete
  2. semua org ckp besh...tapi tak berani la nak tgk..hehe

    ReplyDelete
  3. Kalau u dah kata berbaloi....i g tak suka citer melayu pon nak tengok...tapi i tengok sorang sorang wa wa wa...sape yg i nak feluk nih??? ha ha :-)

    ReplyDelete
  4. Mknace; :) hoho

    Mar- mmg besh Mar

    kaseh- hantu yang rupanya agak seram

    ezz- feluk itu kerusi huhu

    ReplyDelete
  5. tak teringin tgk sbb me spesis penakut heheheh

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.