Makan-makan di Popeyes!!

Uol pernah makan kat Popeyes tak?? Dia cam restoran segera KFC, McD... dan Popeyes ni asalnya dari Louisiana. Kewujudannya dah lama gak kat Malaysia (lebih dari setahun rasanya). Dan baru-baru ni kami berpeluang try/test/melantak kat sini~Popeyes d Taman Tun Dr. Ismail KL, kat umah mak sayer...
Nampak kat menu semuanya besh2... Tapi kitaorang pilih famili combo + 2 fries + tiramisu (spesel request dari saya ya)... Dia ada seafood platter :)
2 thumbs up!!! Siyes sedap terutama dia punya biscuit (nampak cam roti) dan dicicah ngan jem strawberry... Pehh menjilat jari tangan, ahaks. Saya suka juga jejari ikan yang ranggup bertepung... Ngap ngup ngap ngup... Mashed potato agak pedas tapi siyes rasanya sangat berbeza dengan mashed potato yang pernah saya try kat malaysia ni, dan banyak yang menu2 besh la... P/s: Puji melangit sebab dapat kupon dari Popeyes :p
So set ni kalau tak silap RM48 before tax. Dapat 4 air dan makanan yang sangat banyak untuk famili saya dan siap kitaorang kena tapau bawak balik lagi. Heheheh. Servis kat branch Taman Tun pun sangat efisien dan tak yah tunggu lama sesangat.
Jom arrr berPOPEYES... Especially ezz yang suke jalan2 cari makan... Nak tahu lebih lanjut boleh klik POPEYES YANG SHODAP!!

Makan-makan di Popeyes!! Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on February 12, 2011 Rating: 5

5 comments:

  1. ayu....amboiii perli nampak. ahaksss nampak sangat i tak masak sangat yer...hehehe (errr ngaku je lah pn ezna...keh keh keh). i nampak popeyes tu. Tak pernah try lak. Lerrr ingat spinach jer ader...heheh.

    Popeye the sailor man. tut tut !!!

    ReplyDelete
  2. suzz- cik hubby byr cuma lps mkn dpt kupon :)

    ezz- hi hik hik....meh arrr try kat cni...hehe

    ReplyDelete
  3. slalu nmpk rest nih,tp xpenah cube..nk cubelahhh

    ReplyDelete
  4. tk pernh try lg cz rmi bg feedback kureng sedap

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.