Tuesday, February 1, 2011

NIKE, Voucher RM500 dan Kemeriahan CNY

Yup, saya gi kedai abang rambut botak separuh pada hari Ahad lepas. Siyes tak tahu saper nama atlet/model Nike ini. Lepas kenduri kahwin hujan lebat2 saya redah gak pergi The Curve. Hanya kerna itu voucher RM500. Memang saya tak suke peram lama-lama takut keinginan bershopping itu hilang. Ngeh, alasan nak berjalan. Huhuhu.
Sakan gak dengan baju kurung berkilat dalam kedai Nike, lepas tu sibuk test kasut dan segalanya. Paling sadis tuding sana-sini bayar keluar voucher. Hehehe.
See kemerahan di dalam The Curve. Cantik dan menawan. Tiba-tiba cam suke sangat kaler merah ~ tampil berani dan berahi. Tettt... Your mind should be clean ehh no kaler blue2... hoho
Bunga berlampu cam kat i-city. Mak ijou yang jakun sedang tengok penuh keasyikan.
Rembatan hari ni dengan jayanya RM530. So lagi RM30 Dedet top-up dia kan kaya. Hahaha. Hok alo lai.. Duitmu duitku jua...

11 comments:

Syima Emi said...

cantik kasut nike tu... suka2..

AyuArjuna BiGoshh said...

syima- :) me suke gak

sarasudin said...

huhu... best3 shopping

Ezay Hadry said...

nice kasut tu madam!!
tuk anaqi ngan yana ke?

Mama Zharfan said...

nike memang besh ;)

AyuArjuna BiGoshh said...

sara- terapi terbaikkkk

ezay- utk mdm dan encik hubby :p

suzz- me more pd Adidas

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

hehe..janji dapat shoping..vocher pun vocherlahkan??

AyuArjuna BiGoshh said...

ila- tu ler...tapi masa bayar ada gak rasa malu2kucing heheheh

mama_umar_maryam said...

bestnyerlah..sejak tadi syok bace entries k.ayu..murah rezeki btol..rajin pon ye..keep n touch sis ;) (slalu nmpk name ayuarjuna ni kt blog MZ)

AH said...

Best dapat kasut Nike..

AyuArjuna BiGoshh said...

mama_umar_maryam- suzz ti sifu kite..heheheh...alhamdulillah

ah- mmg besh :)