Bila Anak Ensem Rajin Menolong Ibu Di Dapur!!

Sekarang saya tak perlu menumbuk bawang lagi. Ini kerana kerahan menumbuk bawang tidak ada paksaan buat Akid the ensem boy...
Tumbuk lah selama mana, berjenis2 bawang. Akid dengan sukanya membantu siap pakai spek itam lagi. Multi function spek yang berharga RM16.90 (seteleh didiskaun kan hahaha)...selain buat bergaya boleh gak diguna sebagai perlindung dari kependihan mata :p hasil kerja menumbuk bawang.
psss: Ada saper nak book awal2 buat menantuke...bolehler kita berbesen',, haiya!!

Amani, bila dah besar tolong Mummy kat dapur tau!!!...
Jangan tahu melawa ajer :)

Comments

Syima Emi said…
bagus..kecik2 dah rajin tlg mak... nanti bila besar, kena lagi rajin (mcm ckp kat diri sndr jeee...hahahaha)
rajin betul....bagus2...nnti besa xde la liat2...hehhe
Ezay Hadry said…
rajin nye akid ngan amani...madam dah ramai la pembantu kat dapur..
beso spek mata amani!! hehe

Menang 4 tiket movie Hikayat Merong Mahawangsa
Yatie said…
alhai amani ni rasa mcm nak cium cium sambil gigit... so cute.

akid rajinnye.. just like my kids berebut nak tumbuk bawang
syima- hoho....bukan sindiri tu syima tapi engingatkan diri sendiri heheheh

coulier- didik kena didik kalau tak jadi tanah liat...

ezay- bio beso spek nampak jelas segala2nya

yatie- :) :) anak2 u mmg nampak rajin terutama afriena..lenglui giteww
Hermit said…
nasib la anak2 laki awk suka masak.. wahahaha
Mama Zharfan said…
siyes hensem tau gaya akid tu heheheh
dedet- a'a awk taklak rajin masak huhu

suzz- huhu

Popular Posts