Kleenex® Sentuhan Lembut dan Kuat Pilihan Saya dan Keluarga!

Lembutnya tisu Kleenex® umpama memegang tangan bayi :)


Kepentingan tisu dalam penggunaan harian tidak dapat disangkal oleh ramai pihak terutama ibu yang mempunyai anak-anak yang masih kecil. Selain daripada ianya mudah digunakan dan ringkas boleh dibawa kemana-mana sahaja menjadikan tisu antara benda penting yang perlu sentiasa ada di sisi. Samada di rumah, dalam kereta mahupun didalam tas tangan tisu Kleenex® sememangnya menjadi pilihan saya.

Kleenex® tisu berkelas dunia,
Berkualiti tinggi mudah dibawa,
Pelbagai saiz versatil gaya,
Menambat hati seisi keluarga.

Antara produk-produk Kleenex® yang berada di pasaran dan menjadi pilihan 1 Malaysia:- Khas penggunaan di tandas dan selainnya,Kleenex® ultra soft memberi penjimatan yang berganda dengan kualiti tisu terbaik yang maksima.


Lebih ekonomikal dengan variasi gaya (seperti bunga ros yang menarik dan cantik),Kleenex® 2 ply sesuai untuk penggunaan di mana sahaja. Pastinya didalam rumah dan kereta pilihan lokasi utama.


dan hari ini Kleenex® merupakan tisu berkualiti 2 dan 3 lapisan dihasilkan dari 100% fabrik asli dan menggunakan teknologi inovatif untuk memberikan kelembutan dan kekuatan yang dipertingkatkan. Tisu Kleenex® adalah "hypoallergenic" dan ianya begitu sesuai untuk semua kulit termasuklah pada kulit yang sensitif.

Begitu juga dengan rekaan kotak tisu Kleenex® yang ternyata mempunyai citarasa segar sesuai dengan minat pengguna masa ke semasa. Yang terbaru koleksi Vintage (gambar diatas) yang begitu menarik dan klasik rekaannya.

Drama sebabak Amani dan tisu Kleenex®
Jeng Jeng, saya Amani bersama Kleenex® yang begitu istimewa khas buat ibu tercinta.

Tisu Kleenex® begitu lembut tetapi agak kuat. Tidak mudah terkoyak :). Jadi ibu boleh tak sekiranya tisu Kleenex® dijadikan lampin harian saya? Ops ianya terlalu kecil :0

Ianya begitu lembut seperti tuala mandi saya. Ibu, bolehkah saya jadikan tisu Kleenex® sebagai topi kepala? Ops ianya kelihatan begitu lucu tapi saya tetap sukakannya!

Tidak cukup dengan sehelai tisulah ibu. Saya perlukan 2,3,4, ops banyaknya. Dan lihat ibu sudah membebel kepada saya :p

Waaaa saya gunakan teknik menangis beria-ia dengan sempurna sebab saya tahu ibu pasti mengelap air mata saya dengan tisu Kleenex®. Bijakkan saya :)

Paling seronak dalam hidup apabila dapat tidur dengan selesa di atas bantal yang begitu empuk dan lembut seperti tisu Kleenex®. Saya pasti terlelap lena dan bangkit dengan ceria.

Kleenex® sentuhan lembut sepanjang masa, kekuatannya ternyata berbeza!

*TAMAT*

Pesanan penaja: Untuk keterangan lanjut mengenai produk Kleenex, sila hubungi Talian Pelanggan Kimberly-Clark di 1-800-82-1188 (bebas tol) pada Isnin hingga Jumaat dari 9 pagi ke 5 petang.
Kleenex® Sentuhan Lembut dan Kuat Pilihan Saya dan Keluarga! Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on May 10, 2011 Rating: 5

6 comments:

  1. ila- dapat inviatation utk postin ni...rsnya babyibu, azzamoro dan yatie sawanila...rsnya ada hadiah utk entri terbai~vou spa :)

    ReplyDelete
  2. oh.. this entry reminds me i kene buat i punye pulak.. adoi bile kalernyer la nak buat ni...

    ReplyDelete
  3. mira: 23 mei ni last...copet deh copet deh..

    ReplyDelete
  4. ingatkan ayu jadi duta kleenex...hehehe...bagus review tu..suka kleenex jugak

    ReplyDelete
  5. devi- dutakah??? i tak pamos tak layak jadi duta devi hehehehe

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.