Saya Dah Ketagih Kat Vaseline :p

Saya terjebak dengan penukaran botol kosong lagik. Kali ini dengan losyen Vaseline lak. Kebetulan ada jumpa botol2 kecik 100ml losyen baby yang habis kat umah. So kutip2 bawak gi Guardian Mid Valley.

Vaseline ada produk baru. Dan tengah buat promosi suruh pengguna tegar losyen cam saya mencubanya.


Suke sangat dengan bau dan rasa tekstur kulit lepas dipakai losyen ni. Kulit saya jadi lebih licin dari kulit Amani (cam poyo jer bunyi). 2 botol yang ditukar akhir bulan April tu dah nak abis. Alaaa cam kena beli Vaseline lagik ni dah ketagih tahap terbawa2 dalam mimpi :)

p/s: Geng2 comper mana2 ada contest yang ada menang stok setahun Vaseline..habaq mai noo...ambo nak masuk gelanggang nak bersilat sakan....

Comments

Wansteddy Tales said…
besh, wan pn suka bau vaseline losyen ni. wangi :D dia punya losyen pn xmelekit kat kulit kan :D
wan- inila losyen yang paling hakak suke setakat ini...
ila ne kejap je pakai losyennye.. mula2 semangat pastu losyen kemana botol kemana.ila rasa bawah katil dah berapa bijik botol jhonson ..anank2 suka baling barang bawah katil terutama arief
Hermit said…
hantu losyen... tensen tgk botol losyen sana-sini kat umah... (i dunno u lah!)