SHAPE: Mother & Daughter's Day Out!


Peluang dapat manfaat masa berdua dengan Mak tidak saya sia-siakan. Di Element Gym saya dan Mak menghadiri program santai yang dianjurkan oleh Majalah Shape!
Macam2 ada. Antaranya senaman ringkas dan praktikal untuk ibu2 yang berusia dan bekerja. Saya dan Mak juga mempelajari skil Yoga yang mudah2. Paling besh time makan tengahari di Tanzini Cafe.
see the menu saya try semua kecuali dessert..
Mizuna Apple Salad, Mak sangat sukakannya. Siap tanya resepi ngan waiter kat situ. Acheh Mak, patutnya tanya kat Chef. Tapi waiter tu tahulah camne nak buat siap die terangkan bahan2 apa yang ada kat salad iteww.
Grilled Organic Baby Chicken. hmm kecik jer bahagian ayam ni dah namanya "baby" kan, ahaks. Tapi bagi saya rasanya sangat 'biasa'. Takdelah kick manapun, ai cerewet noooo...

So ni goodies yang saya dapat hasil outing bersama Mak hari ni. Dan Mak saya pun dapat satu :) goodie bag yang isinya seperti ini juga.

Rasanya tidak terlewat untuk saya mengucapkan "Happy Mother's Day" istimewa sekali buat Mak, MIL dan semua2 pompuan yang bergelar ibu.
p/s: Amboi Mak semalam sudah kuar ngan adik2 ke Danau Kota untuk makan dan shopping ya! Borong tudung abis-abisan yek!
p/s/s: Saya dan Mak terpaksa kuar awal dari event. Sepatutnya selepas acara makan ada kelas demo penjagaan muka. Tapi saya terpaksa bergegeas ke satu event yang last minute saya HARUS menghadirinya. Sangat menarik event ni, so next posting ya!!! Tunggu!!!
SHAPE: Mother & Daughter's Day Out! Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on May 22, 2011 Rating: 5

5 comments:

  1. baru smlm lepak Midvalley jumpa artikel pasal event ni. perhati semua gmbr, tak perasan pula k.ayu. myb terselit2 wan xnmpk. ke lain event dorg publish tu. tahniah k.ayu! rajin join event cmni. yg penting pengalaman + goodies tu hohoho...besh!

    ReplyDelete
  2. bukak la lil garge mcm suzi hehe.jual segala hasil kemenangan yg tak pakai ekekeke

    ReplyDelete
  3. cam sedap je food dia tu Mi..

    ReplyDelete
  4. kagum dgn ayu sbb sgt aktif join mcm2 event!!!!

    ReplyDelete
  5. wan- ya ke wan tkt yang lain tak event ni br sabtu lps :)

    ila- ayu tak reti berniaga :)

    dad- salad tu sedap!!! nanti sy try buat ehh

    suzz- ai mmg minat suzz klu kelapangan lah :)

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.