Dress Pink Al-Rafanes-Cun Bangets...

Sejak saya banyak keje menggila, makin gatai lak tangan klik mana2 shopping on9 samada dari blog mahupun facebook. Tapi yang paling berkenan kat hati koleksi dari Al-Rafanes. Ni pun kebetulan dapat info dari facebook Ezna. Duk belek2 gambar koleksi kat Al-Rafanes berkenan lak gaun princess cam kat atas. Yang best kat Al-Rafanes ni dia ada jual macam2 costume yang cuns. Paling cantek costume "Snow White". Ezz ada belikan satu untuk Dania :)
See saya dah dapat gaun untuk Yana. Fabrik memang cantek dan tidak panas. Harganya not bad takde lah mahal sangat setelah di convert ke RM. Hik Hik. Yana siap request nak pakai pergi mengaji, hissh saya kata pakailah masa nak pergi parti ke, event kat sekolah ke... alehai :)Lepas tu cam berkenan kat costume Snow White untuk my little Amani... Camne Dedet boleh approve ke budget shopping pembelian barangan ikut nafsu untuk bulan ni? Wakakaka, "Sekali lagi tepuk wallet tanyalah ketebalannya, mine-nya wallet dah kering!"

P/s: Tahniah kepada Rasyidah Anuar (kawan opis), Kak Nonie (kawan kantin) dan ALongku (SIL) yang bersalin semalam... 13 Jun 2011. Korang plan beranak secara jemaah semalam ya?hahaha... Nak gi carik hadiah untuk baby2 13 June :)

Dress Pink Al-Rafanes-Cun Bangets... Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on June 14, 2011 Rating: 5

7 comments:

  1. siyes cun--nasib ler me tak de gegirl heheh kalau tak rabak poketku :p

    ReplyDelete
  2. suzz- ai mmg dah rabak poket ehsan duit laki jer hahahaha

    eb- cun kan... hik hik...

    ReplyDelete
  3. cun gilos, yang snow white tu, kita dok hasut ayu soh beli...beli jangan tak beli

    ReplyDelete
  4. anje- jom hasut encik hubby kite sekali wakakaka...

    ReplyDelete
  5. serius lawa..
    terbekenan tgk

    ReplyDelete
  6. uih... utk amani ke? berapa lama sgt leh pakai? better u get youself costum 'evil stepmom' or "wicked witch" or whatever hahahaha... (yg tu i approve)

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.