Gala Premiere of Magical Musicals at Sunway Lagoon!

6 passes untuk menyaksikan 'Magical Musicals' di Amphitheatre Sunway Lagoon pada hari Jumaat 10 June 2011. 2 tix saya dapat & lagi 4 ehsan dari Devi dan Yee Pee. Magical Musicals dibawa khas dari Produksi West End London.
Banyak kali kami kena beratur. Hmmm. Beratur nak masuk Sunway Lagoon, beratur nak naik kereta transit dan beratur masuk dalam Amphitheatre. Penatlah bila kena asyik beratur dengan anak-anak kecil.
Dapat sorang satu seat memang selesalah daripada nak kena meriba untuk menyaksikan pertunjukkan yang delay hampir 1 jam.
Suasana pentas adalah di Times Square New York. Persembahan dimulakan dengan menunjukkan 6 rakan yang datang uji-bakat. Musikal ni kuat dari segi elemen percintaan dan persahabatan.
Pertunjukan api dan pukulan gendang dari penari Punjabi antara yang menarik dalam persembahan yang hampir memakan masa 2 jam.
Suara mantap tarian jugak not bad. Cuma saya rasa untuk musikal kali ini tidak sesuai ditonton oleh kanak-kanak. Ini kerana terlalu banyak adengan cium-cium. Saya berapa kali suh anak-anak tutup mata, hmmm.
Amani ni pulak tak reti duk diam. Tu eksen jer minum air coke sedangkan tin udah kosong dah.
Satu lagu sebelum habis musikal kami anak-beranak dah bergerak keluar. Malas nak tunggu sampai betul2 habis takut kena bersesak2 dengan ramai orang. Jam pun dah menunjukkan pukul 11.10 malam, lewat sangat dah!

Anyway thanks to AMBP for the tixs, and also Devi and Yee Pee. Beraktiviti satu famili menonton musikal secara free, hik hik kalau ikut kan harga tix yang Blue zone (yang kami dapat) RM200 untuk satu tix. Pehhh, mahal giler.

So uoll nak layan musikal boleh check di www.sunwaylagoon.com.my, kalau tak silap ianya akan berakhir pada pertengahan Julai 2011 nanti.

Jangan lupa vote deh, "AYU RAFIKAH BINTI MOHD AMIN"

http://contests.thestar.com.my/sharesugusfunmoments/gallery.asp?p=1

Arigato!!

Gala Premiere of Magical Musicals at Sunway Lagoon! Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on June 12, 2011 Rating: 5

5 comments:

  1. besh dpt beraktviti dgn anak2 :) anak2 me spesis tido awal--mak bapak pun spesis yg sama ngeh ngeh ngeh

    ReplyDelete
  2. da vote jugak..doa2 rezeki anak akk k..amin!

    ReplyDelete
  3. sis, yg cheerio punye contest tu zt dh vote sis tau ;).

    ReplyDelete
  4. tenks all yang vote :) many tenks :) :) muahhhh

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.