Thursday, July 7, 2011

Comel Si Comel

TAHUKAH ANDA?

Kucing sebenarnya tidur 16-18 jam sehari.
Pehhh kalau kebiasaannya bayi baru lahir tidurnya antara 14-16 jam so kucing lagilah lamakan. So agak2 kalau si GARFIELD tu berapa lamakah dia tidur. Huhu, mahu lebih 18 jam :p

So semalam selepas bagi ceramah/talk untuk satu event. Otw balik saya ternampak aksi si Comel ni tidur punyalah lena kat kerusi di main lobby asrama. Geram tengok.

Rasa nak pergi geletek jer ketiak kucing ni.

Comel kan cam manusia udah cara tidurnya. Tapi shian sebabnya kucing adalah antara kucing terbiar disini. Ini memandangkan penghuni disini tak dibenarkan membela kucing. Agak2 kalau kucing ini menjadi binatang belaan mesti dia menjadi lebih gebu dan sihat :)


8 comments:

♥MiZz-siHa♥ said...

comel cat tu tido la...

Ummi Dania Yasmine said...

confirm ni orang ni...hehehhe cute!!

Mama Zharfan said...

entry yg sgt cute sbb ada pic meow2 hehehe

umialya said...

cutenya

EiJa ZaQuaN said...

hehe...mmg comel si comel ni..:)

abazilah said...

hye . blogwalking here . haha , comel gila kucin tu tido . dekat rumah kami pun semua kucin kalau tak makan , mesti tido .

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

kalau ila ada umah tanah ila nak bela kucing

ieda said...

aloor so cute kan .. geram lak tgk .. tapi akak sampai skrg geli kat kucing nie huhuhu