Saya BZ Tapi Nak Hapdet Jugak Pasal Hadiah :)

Lately ni banyak benda nak kena settle. Memandangkan bulan depan dah nak pose, saya perabihkan kerja-kerja mana yang tersangkut. Agar di bulan Ramadhan saya mempunyai banyak masa mencari lebih pahala, paling tak sabar nak bertadarus dengan rakan setugas dan juga terawih!

Minggu ni My Hubby dan Afiq sakit. Keruan sangat hidup, tapi Encik Hubby tu sentiasa positif jer hidupnya. Sakit-sakit pun still nak keje jugak, huh. Oklah nak hapdet cerita hadiah dan souvenir yang saya dapat dari minggu lepas.Hadiah atas nama Yana dari Nickelodeon :)
Pen Stabillo 6 batang, yeay! Rasanya kawan2 fesbuk ramai yang redeem jugak. Sukalah pen ni, selesa sangat bila menulis.
Hadiah saguhati untuk Yana dan Anaqi dari majalah Tunas Harapan (foc). Both dapat set puzzle, set ensiklopedia dan sijil penyertaan. Contest sempenea "Hari Bumi".
My hubby menang cash RM300 dari contest Drypers Carefour. Yang lawaknya masa saya beli, promoter sibuk suh masuk contest. Sayapun bersungguhla isi dan lukis2. Alih2 tengok tarikh akhir 2 minggu yang lepas. Hampeh! Tapi pejam mata hantar jer, menang gak hadiah saguhati, hik hik.
Hadiah GA dari Zeti :) Bekas comey IKEA.
Shawl yang cantek, menang dari GA littlemummy a.k.a ROS. Suke sebab jarang join, sekali bila join nama terkena lak lucky draw.
Saya suke sangat buku cerita ini dari Majalah Princess. Sebab Yana memang hantu baca buku cerita kanak-kanak. Dapat pulak yang tebal memang berbaloi!
Harry Potter tempat ke-3 dari Majalah Cosmpolitan. 8 open tix beb janji movie under FOX, wohoo.
Hadiah Saguhati contest anjuran Softlan sempena Hari Ibu. Dapat voucher KFC dan GSC. Grats tu Sha a.k.a Chopperman menang GP ~ best gila percutian ke Gold Coast ditaja :)
Contest dari Berita Harian dengan kerjasama Syarikat Sharifah. Menang tempat ke-3, dapatlah segala isi rempah ratus masakan segera bernilai RM150 + voucher makan RM30. Suke mak noks. Nak bulan pose, agak2 penat panaskan jer pek-pek masakan diatas. "Mudah, Sedap Dan Jimat sebab Free" Hahaha..

Ok gtg, ada kelassssssssssssssssssssssss, chaiyok deh!!

Saya BZ Tapi Nak Hapdet Jugak Pasal Hadiah :) Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on July 28, 2011 Rating: 5

6 comments:

  1. ti dia....tabik my sifu :)

    paling besh cash RM300 tu!!! berbaloi2 :)

    sha menang GP dpt pegi Gold Coast yer..siyes hebat tu!!!

    ReplyDelete
  2. suzz- sha mmg hebat tahun ni saja 2 trip melancong die menang... :)_

    ReplyDelete
  3. sgt best bila dpt adiah cash!tahniah

    ReplyDelete
  4. dasat tul dh tarikh akhir still ada rezeki dpt saguhati...cash plak tu...tahniah

    ReplyDelete
  5. Ayu pun hebat.. tiap2 hari menang :D

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.