Tuesday, August 16, 2011

Aksi Melampau Anak Bujang Bawah Umoq

Hari Ahad lepas Dedet belikan hadiah gatling-gun untuk Akid. Hadiah besday yg tak sempat beli. Besar dari saiz badan. Takdelah berkenan sangat tapi bila tengok mainan ni kat Toys'R'Us harga asal hampir RM200 lepas tu di diskaun kan sehingga RM75, so Dedet rembatlah satu. Saya rasa my Dedet yang berkenan lelebih. Yolah kang kalau kata diri sendiri yang hendak, mahu jer saya gelak 4 jam tak berhenti.
Bersungguh Afiq bergaya dengan gadjet abang dier, snap shot cam movie: Saving Private Ryan
"Saya menyerah!" Uiskkk... time jadi budak boleh bergaya macam ni tau. Dah besar jangan sesekali!
Anak bujang saya ada tiga,
Teman gaduh dan ketawa,
Tidur sebantal makan semeja,
Moga keakraban sehingga hujung nyawa.

6 comments:

Mama Zharfan said...

tiga2 macho tu heheh boleh jd bodyguard mummynya :)

AyuArjuna BiGoshh said...

heheheh..arap2la suzz :)

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

patutnya kena ada gambar dedet sekali

AyuArjuna BiGoshh said...

dedet lebeh umoq...tak sesuai ngan tajuk posting hahahah...

Ummi Dania Yasmine said...

me takde anak bujang....princess je ader...

AyuArjuna BiGoshh said...

ezz--- hmmm..mana tahu soon mungkin ada rezeki u dapat prince :)