Tuesday, August 30, 2011

Ye Ye Hari Ni Raye!!!!!!

Uollss pagi raya ni. Pasti memasing sibuk nak pergi sembahyang raya, pergi jalan sakan beraya, menjamu rakan taulan sedara mara dan macam2 lagilah. Gitulah...saya pun cuma tahun ni agak istimewa sebab saya dan anak pompuan pakai sedondon sama :p Anak2 lelaki semua konsep meriah warna-warni. Kes dah tak jumpa baju kaler sama dan Dedet suruh harung jer beli mana warna yang dowang suke...hmmmm
Buat rakan-rakan dan saudara-mara....
Tiada yang lebih jujur inginku luahkan..
"salam Aidilfitri dan maaf zahir batin "

5 comments:

Mama Zharfan said...

selamat hari raya ayu!!ur amani sgt comel!!

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

tema coklat nampaknyeeeeeee

Ummi Dania Yasmine said...

cantiknya baju kebaya Zarina Ayu ni. KETAT tak ayu? Kalau ketat2 tak lepas spec untuk i hihihihi sebab hubby dok jeling i tu...

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

wahhhh...kak ayu...sangat suka tgk kak ayu n ur daughters pakai kebaya ni...especially Amani...sgt cute...

minta izin cilok gambar yer..nak masukkan dalam page KEBAYA ZARINA AYU..

AyuArjuna BiGoshh said...

suzz- camat ari raya :)

ila- pompuan jer tema coklat yang kali2 kaler warna-warni

ezz- u blh request ukuran ngan ayu...terbaek ezz :)

ayu- cilok jer hehehehe...gambar tak cantek guna kamera cikai2 jer :)