Asyik2 Mc D... Hik Hik

Saya dapat tahu dari blog Nett dan Mama Tisya lepas tu terprint (ceh ceh)... Lepas tu ada member nampak saya pun terfotokopi (ceh ceh) lebey. Lepas tu pembahagian secara amal kat semua member yang tak pergi kursus kat Port Dickson (hahahaha).
Dipendekkan cerita merapu McD ni saya pun pegila untuk membelinya. Kat kupon tu memang dah tertera setiap owang boleh beli satu jer. Tapi adik kat kaunter McD OU tu dedikasi/cekap/baek hati lak tak banyak songeh terus jer terima voucher McD 3 keping dari saya.

3 banyak nyer.....Mak aih....Kalau ya pun murah kenapa mesti 3...

Untuk saya, Anaqi dan Yana ler--> Makanan tengahari versi meriah. Sebab biasanya saya bungkus jer lauk pauk dari opis, tak pun saya panaskan jer lauk2 semalam :p Tapi hasutan voucher menebal dari blog Nett dan Mama Tisya, saya terus berpaling tadah pada lauk semalam kat dapur umah. Hik hik.
2-3 hari sebelum tu dah layan McD satu famili. Beli set Family Dinner Box, murah gak RM29.90. dapat 3 bijik berger satu set nugget, fries ada 4 set (rasanya), 2 sundae eskrim dan 3 air coke. Tak termasuk Dedet makanan saya dan anak2. Cukup ke? Sekadar mengalas perut jer... sebab anak2 saya semua suka makan McD... Lepas ni kalau nak beli kena try yang saiz kombo RM39.90, banyak skitttt.

p/s: hari ni saya buat adegan stunt--> jatuh tangga sib baek tak de owang kecuali sorang kakak cleaner.

Asyik2 Mc D... Hik Hik Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on October 18, 2011 Rating: 5

3 comments:

  1. makhaihhh ayu kesiannya u...mesti termalu malu meow ni...

    ReplyDelete
  2. nasib baik u tak cedera...be careful next time :)

    me suka MCD!!!

    ReplyDelete
  3. yg last tue buat ila ketawa.. tapi lain kali hati2..ila pun kekadang selalu jatuh sbb nak cepat

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.