RM700 dari 1K Nilaian Voucher: Apa Yang Saya Belanja di Giant KD?

Nilaian RM1K memang agak besar bagi saya, tapi kalau dibandingkan dengan nilaian barangan di pasaran hari ini agak kecil. Tapi nikmat berbelanja membeli barangan yang memang ingin dibeli secara percuma sememangnya menyeronokkan. Kan kan kan kan? Iya idak?
 Saya beli tilam baru :) kalau harga di pasaran dalam RM600 lebih tapi di Giant dowang tawarkan dengan  harga RM299. Agak murah dan berbaloi jugakkan? Tilam dibeli menggantikan tilam lama yang tak berapa sedap nak tidur, huhuhu.
Seater yang agak klasik dan simple menjadi pilihan Encik Hubby di ruang TV rumah saya. Harga di Giant RM399, saya memang plan tak nak amik set sofa sebab keluasan rumah yang agak terhad. Lagipun saya dah ada set sofa Fella kat rumah di Puncak Alam. Kira pembelian ini untuk menambah apa yang patut, membolehkan saya dan keluarga lebih selesa bila berada di rumah.

Total Damage: RM700..
damage sangat ler, hik hik..
Balance RM300, tengah fikir2 nak menambah perabot2 di rumah... Cam nak beli rak kasut ajor!

RM700 dari 1K Nilaian Voucher: Apa Yang Saya Belanja di Giant KD? Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on January 26, 2012 Rating: 5

9 comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.