Easy Chicken Wrap ala-ala Twister KFC, hehe

Sebab dah jemu tahap gaban terhadap nasi. Sekali sekala nak makan malam ala2 seSIMPLE breakfast. Menggunakan apa yang ada dalam peti ais dan saya hanya membeli wrappers yang siap dijual di kedai Ayamas. Saya letak isi ayam yang dah dipanggang + daun salad + mayonis + kubis + tomato + cheese (cheesy). Gaul kasi mesra, lepas tu gulung-gulung jadilah cam ghupe objek makanan diatas.
Kalau tengok secara jelas di dalamnya seperti di atas. Idakler nampak shodap tapi bila dah telan, hmmm. Confirm tak cukup satu mahu bantai 2-3 bijik. Kalau rajin cubalah buat sendiri kalau kurang sikit kerajinan beli jer Twister kat KFC samer jer rasanya, hik hik.

Comments

perghhhhh sedap la ayu!!!
Mama Zharfan said…
ayu rajin msk ;) me rajin beli ajer :p