Mood Blogging Merundum Ke Laut, ME BZ Cam Menteri | Hapdet Kisah Projek Weekend Bersama Famili

WOW...
Sebab student dekat nak exam kan...
Makin BZ hidup saya :)
Bukan sahaja saya perlu datang kerja pada siangnya..
Malam pun saya ada kelas + plus kerja fellow..
Dan saya OK + Seronok juga...Siyes tak tipu...

Cuma, saya bukanlah SuperMak, yang boleh buat banyak benda dalam masa yang sama.
Hapdet blog pun tak sempat dengan mood yang menjunam ke laut..
Banyak citer...tapi nenatilah saya SHARE huhu..
No Mood untuk menulis :p ( yang ni menaip hik hik)

Borang peraduan pun saya dah lama tak usik..
MALAS dan rasa nak berehat kejap..
Bak kata iklan "have a Break have a Kit Kat"

Dan projek weekend bersama famili diteruskan macam biasa...
So meh layan foto Amani (model utama untuk blog ni ya!)
Dahlah menumpang naik owang lain yang bayar token untuk permaianan ni...mula2 macam excited
Sekali pusing mintak diturunkan lak...Iskhhh penat jer saya menebalkan muka, minta simpati utuk duk atas salah satu kuda kosong di situ khas untuk AMani :p
Sempat gak habiskan voucher Jusco 70 hennget kat Daiso...boleh erkkkk guna yang khas Daiso Jusco 1 Utama...Beshhhhhhhhhh syiokkkkk tak mampu kata apa2 kalau ianya belanja tanpa menggunakan wang hengget sendirik :)
Mood Blogging Merundum Ke Laut, ME BZ Cam Menteri | Hapdet Kisah Projek Weekend Bersama Famili Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on February 27, 2012 Rating: 5

3 comments:

  1. laki i kalau shopping kat daiso tu erkkk lambatt giler nak keluar.. kalau dapat voucher free, tak keluar terus kot hahaha

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.