Rahsia Kesedapan Nandos Pada Ayamnya ataupun Sosnya Ya?

Saya selalu tertanya-tanya apakah rahsia Nandos ramai yang puja?
Jika Kenny Rogers---ayam dan muffin pilihan utama...
Tapi di Nandos kesedapannya angkara siapa ya?
Sosnya kah? Rempah ayamnya kah? Atau tukang masak yang berwibawa?
Cik ciliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
I like hot peri peri...
Dan ayamnya begitu sedap...
Dan menggiurkan...
So Amani... yang mana pilihan kalbu?
Ayam atau sos yang hebat itu?
Ternyata Amani lebih bersetuju...
Kesedapan...
"Yang dibayar dengan voucher itu yang no. 1"

Comments

Mama Zharfan said…
part vou tu yg syok hehhe
yumielufya said…
Yumie dah mkn kat Nandos ni dlm Sogo..mahal betul kat sini.3 orang makan dah beratus RM..tapi betulla memang sedap sgt..sos nya yg paling sedap..nyum nyum terasa nak mkn lagi..
x pernah rasa Nandos lagi
ila suka nsi.ank2 suka jagung hehe. tp krr jugak yg plg ila suka
Em's Family said…
setuju .. voucher itu yang menarik