Jelajah Intrend Bersama Skuad Era Perodua

Terjebak lagiiii!!
Kali ni skuad ERA bersama Intrend :)
Ekceli saya ada membeli Intrend bulan 5, alang2 dah bila lintasan terjah di kawasan berdekatan haruslah join sekali ya tak?
 Kereta Intrend ni jenis Perodua jugak!
So masa saya datang ni, kiranya dah 10 minit skuad-skuad ni dah sampai..

See nampak kereta ajer kan...
Sebab takde orang sangat..
Yang ada kat situ abe posmen 2 orang dan saya jer..



Saya pun tidakler lepak lelama..
Tunjuk jer Intrend terbaru terus dapat goodies bag yang berisi seperti diatas..
dan saya terus chowww balik sebab nak amik Anaqi dan Yana...

Barangan dalam goodies bag biasa jerlah tapi alang2 dah ada majalah, pejam mata pergi tukar jer, heheheh bereh!

Comments

Nana said…
hehehe selalu je terserempak ngan skuad ni ek
saya dah lama tak terserempak dulu selalu juga