Hati Ini Menangis Membaca Bila Membaca Luahan Hati Di Blog Ini...

"Anak yang tidak banyak ragam..Hati mama sebak,mama tak boleh elak perasaan sendiri.Dengan ujian ini mama hampir tersungkur dalam diam..

Bila aiman lihat mama menangis,aiman boleh menasihati mama,jangan nangis lagi mama,nanti mama sakit.Aiman sayang mama.Aiman ada mama je.Lagila sebak..Aiman makin memahami keadaan.Bagi mama,aiman anak yang cerdik..Semalam aiman lihat mama menangis sehingga sesak nafas oleh kerana sesuatu yang amat menguji hati dan perasaan.Aiman pegang tangan mama dengan air mata yang juga bergenang nak menangis."



************
Bermula dgn seorang yg begitu ceria,brsemangat tinggi,penuh dgn jati diri yang kuat. amat bermotivasi tp akhirnya semuanya musnah dan hancur apabila diri ditimpa musibah dgn penyakit misteri yg kini melanda diri…dan menghantui diri.Walaupun sudah byk berikhtiar berubat namun saya masih lagi begini.Mungkin belum dpt keizinan allah.inilah cebisan dan cetusan rasa hati saya.Saya mempunyai cahaya mata,2 org masih bersekolah.dlm keadaan saya yg ditimpa musibah dan terlantar ini,tanpa diduga suami pula menghilangkan diri tanpa khabar berita yg akhirnya saya dicerai dgn talak3.Tidak dpt saya bayangkan betapa sedih dan pilunya hati saya sambil merangkak saya keluar rumah mencari jejak suami tp hampa...................


Dari blog : http://aliaharyanie.blogspot.com/

Ya Allah, moga diberikan kekuatan dan kesabaran yang berterusan kepada mereka yang sedang berjuang melawan penderitaan dan kesakitan...Amin...

Sedey :(
Hati Ini Menangis Membaca Bila Membaca Luahan Hati Di Blog Ini... Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on July 19, 2012 Rating: 5

3 comments:

  1. Dugaan demi dugaan, mmg sedey..

    aduihai sy klik link blognye & baru baca 2-3 N3 dah terasa kesedihannya..:(

    ReplyDelete
  2. kesiannya... ila takut nak baca citer2 sedih nie sbb nanati ila yg tlebihbsedih tapii nk baca jugakla

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.